MOBILITĀTES GARANTIJA

Saņem palīdzību jebkurā dienā, jebkurā laikā

Nepārtrauktā kustībā ar Mobilitātes garantiju

Mobilitātes garantija – bezmaksas palīdzība Volkswagen vadītājiem un pasažieriem gadījumos, ja ar automobili nav iespējams pārvietoties un nepieciešama tā transportēšana uz pilnvarotu Volkswagen servisa centru.

Automobilis tiek uzskatīts par pārvietoties nespējīgu, ja tehnisku bojājumu dēļ ar to nav iespējams patstāvīgi turpināt ceļu vai to nedrīkst darīt saskaņā ar automobiļa lietošanas instrukciju (piemēram, kad darbojas dzinējs un mērinstrumentu panelī deg lampiņa, kas signalizē par zemu motoreļļas spiedienu).

Mobilitātes garantiju Jūs iegūstat, saņemot savu jauno automobili. Tā ir spēkā līdz pirmajai tehniskajai apkopei. Pēc tehniskās apkopes veikšanas pilnvarotā Volkswagen servisa centrā mobilitātes garantija tiek automātiski atjaunota, apliecinot to ar attiecīgu ierakstu servisa grāmatiņā. Ja regulāri tiek veiktas servisa plānā paredzētās apkopes, mobilitātes garantija būs spēkā visu automobiļa ekspluatācijas laiku.

Pirms sazināties ar Volkswagen tehniskās palīdzības dienestu, sagatavojiet šādu informāciju par auto:

  • automašīnas modelis;
  • automašīnas šasijas numurs;
  • automašīnas valsts reģistrācijas numurs;
  • automašīnas atrašanās vieta;
  • bojājuma apraksts;
  • informācija par pēdējo servisa apmeklējumu (rēķina datums vai ieraksts servisa grāmatiņā);
  • automašīnas faktiskais noskrējiens;
  • tālruņa numurs, pa kuru Jums var piezvanīt.

Mobilitātes garantijas programmas ietvaros sniegtie pakalpojumi:


  • palīdzība uz ceļa;
  • remontējamā transportlīdzekļa nogādāšana tuvākajā pilnvarotajā Volkswagen servisa centrā.

Ja automobilis tiek transportēts uz servisa centru, papildus var tikt sniegts kāds no šādiem pakalpojumiem:


  • maiņas auto – bojātā transportlīdzekļa, ar kuru nav iespējams piedalīties satiksmē, remonta gadījumā (līdz 3 dienām, bez nobraukuma ierobežojuma);
  • nogādāšana līdz galamērķim/mājām (taksometrs, autobuss, vilciens u.c.);
  • izmitināšana viesnīcā bojātā transportlīdzekļa remonta gadījumā, ja remontu nav iespējams pabeigt tajā pašā dienā (1 nakts).

Ko darīt, ja transportlīdzeklis nevar patstāvīgi pārvietoties?

Šādos gadījumos lūdzam zvanīt uz diennakts tālruņa numuriem:

  • Latvijā: 80007003
  • Atrodoties ārpus Latvijas: +371 67514349

PIESAKI SERVISA APMEKLĒJUMU!

Zvani mums pa tālruni vai aizpildi pieteikumu.

KONTAKTI


Adrese

Skanstes iela 33, Rīga

Latvija, LV-1013


Darba laiks

Pirmdiena - Piektdiena: 8:30 - 19:00

Sestdiena: slēgts

Svētdiena: slēgts


vai

aizpildi pieteikumu

SERVISA PIETEIKUMS


Apstiprinu, ka aizpildot šo pieteikumu, ļauju ar mani sazināties, piekrītot šīs lapas Privātuma politikai un Datu aizsardzībai. Mēs sazināsimies tikai, lai precizētu servisa apmeklējuma laiku un plānotos servisa pakalpojumus.

VIEGLI MŪS ATRAST

Ērta piebraukšana no Skanstes ielas vai Zirņu ielas.