Dialoga pieņemšana

Mēs iesakām – Jūz izlemjat.

Dialogs ar servisa konsultantu palīdz rast atbildes uz dažādiem jautājumiem pirms tiek uzsākts automašīnas remonts. Dialoga pieņemšana aizņem līdz 10 minūtēm un tā sastāv no 3 posmiem:

1. Posms

  • automašīnas ārējā un iekšējā apgaismojuma pārbaude;
  • drošības pārbaude (drošības jostas, ugunsdzēšamais, aptieciņa utt.).

2. Posms

  • automašīnas vizuālā apsakte (buktes ,skrāpējumi);

3. Posms

  • Ritošās daļas pārbaude.

Klienta ieguvumi no dialoga pieņemšanas:

  • Personīgi pārliecināties par nepieciešamību pēc veicamajiem remontdarbiem.
  • Precīza neatliekamo darbu uzskaite un tūlītēja to saskaņošana.
  • Detalizēts pārskats par transportlīdzekļa stāvokli, kā arī ieteikumi nevainojamai a/m lietošanai turpmāk.

Protams, pats svarīgākais – personīga attieksme pret katru klientu un katru automašīnu!