Mēs iesakām – Jūz izlemjat.
Dialogs ar servisa konsultantu palīdz rast atbildes uz dažādiem jautājumiem pirms tiek uzsākts automašīnas remonts. Dialoga pieņemšana aizņem līdz 10 minūtēm un tā sastāv no 3 posmiem:
1. Posms
- automašīnas ārējā un iekšējā apgaismojuma pārbaude;
- drošības pārbaude (drošības jostas, ugunsdzēšamais, aptieciņa utt.).
2. Posms
- automašīnas vizuālā apsakte (buktes ,skrāpējumi);
3. Posms
- Ritošās daļas pārbaude.
Klienta ieguvumi no dialoga pieņemšanas:
- Personīgi pārliecināties par nepieciešamību pēc veicamajiem remontdarbiem.
- Precīza neatliekamo darbu uzskaite un tūlītēja to saskaņošana.
- Detalizēts pārskats par transportlīdzekļa stāvokli, kā arī ieteikumi nevainojamai a/m lietošanai turpmāk.
Protams, pats svarīgākais – personīga attieksme pret katru klientu un katru automašīnu!